Followers

Monday, February 11, 2013

LUPA

sebenarnya hari ni mmg dah lupa nak update blog... banyak benda lak kena pikir... macam2 ...padahal buat sakit otak je pikir...buat semak...

semalam aku pagi2 bangun..pagi? xdela..hahaha...patut nya aku g smk tm1 kul 8.30 pagi...tapi disebabkan tahu ada ceramah politik ke ape...aku g lambat just sebab nak ambk kupon utk sumbgan esok harinya.. jannah follow skali....kira n nina tu mmg wajib laa.......ingat nak jmpe yati..tut2 dia senyap..msj2 xdpt... x bls...rupanya habis kedit...


oke nak masuk ctr sal kawan aku ni..nama di rahsiakan...hahaha... diorg ni kwn baik..aku pun kwn baik diorg la...laki dan ppuan ni...di jadikan ctr laki ni ada gf dan telah putus....dan kwn ppuan aku ni suka kat laki ni dan laki ni pun suka gak kat ppuan ni...so oke laa..diorg kapel....tut2 gf laki ni cari balik laki ni..so diorg berbaik balik...ppuan ni ckp kenapa mcm tu...dalam laki n ppuan ni kapel..laki ni leh lak mesra nga ex gf dia... kwn aku dan bg amaran..kalau la dia berbaik bali...so kita mmg xde ape2....so laki ni buat hal..dia kapel balik...gilaa...aku mmg xcaya rrr... aku yg dgr ctr ni..sakit hati weiii..suka2 je nak mainkan perasaan org ya...laki ni mcm tu la..buat keputusan suka hati..gf dia tu kejap oke kejap x ...kawan aku ckp ni last laa...so lps ni xde dah....sakit hati sgt katanya..aku pun jd geram...mmg x sangka laaaaa....aku sakit jgk la...sampai hati dia buat mcm ni...geram!!!

rupanya hari ni hari terakhir aku tdow nga bobot...esok dah tdow dlm van..nak g uum katanya...brg2 x kemas lagi...adoii..xde mood nak g sebenarnya....harao aku oke la kat sane...risau ni..mcm2 pkr..x pernah kut aku blaja jauh2...adoiii....aku harap dpt tlg mak aku nanti..fmly aku la....

jumla tdow....dah lewat ni...pasal budak marah aku tu biar la...tgk esok cmne....kuat betul cemburu....

No comments: