Followers

Saturday, February 9, 2013

selamat pagi

salam pagi... patutnya aku update blog ni malam tadi tapi disebabkan masalah teknikal so aku baru leh update pagi ni..hahaha... xpela yg penting aku menulis kan... nak ctr ape yaa..aku dah lupa ape yg jadi semlm... adoiiiiiiiiiiiii

semalam xde buat ape pun...just bangun tdow tu lepak2 umah je...lps jumaat ada majlis sumbgan utk plajar ipta kat kg sebelah...lps tu balik mrehat2 kat umah... malam pulak ada tahlil kat umah abg ipar aku..so lps kyang mkn aku balik layan tv... hahhhhh?? aku baru ingat....

nak citer ke tak??? xpela..biar dulu..kita tgk permainannya mcm mn... best jugak main main mn ni...sakit hati tu ada la..tp aku dah semakin kebal sikit..tak mcm dulu...asyik nak menanges je dulu...grrrrrrrrrrrr

sampai sini saje laa...tapi hari nak g shopping baju utk ke kelas..xde baju wei...sikit je baju aku...malunya kalau pkai baju sama hari2..tak gituh???????

tata. mishue.

No comments: