Followers

Sunday, February 10, 2013

penat

Sumpah hari ni penat gilerr...penat sgt... hari ni g shopping kat mundok. mundok ni tempat brg2 murah... murah lagi dari rantau panjang... Ya Allah dengan panas..aku berpeluh peluh..ramai sgt orang..dengan debu lagii...x tahan aku...stress...macam mn la org yg pergi berkali kali kat situ...aku yg pergi sekali rasa nak pengsan... orang yg teman aku ni pulak lebih2 shopping..aku mmg xde rasa nak beli ape sbb tujuan aku memang nak cari kameja je...xde weeiiii... kucewa sgt...dengan penat lelah tu mmg x berbaloi sgt...sobssssssss...last skali aku shopping kat tm jgk..x puas hati sgt..baju saiz mat salleh..so kena kecikkan lagi...jadi ketidak tak tahu la..tggu jela...masa kat mundok tu mak ada call 2 3 kali...tnya aku kat mn..so aku x bgthu pun...hihi..jahat ke?? xnak bg mak risau je..maaf mak..love u...

malam pun menjelma...ada majlis graduasi PERMATA... rasa penat sgt..tp sbr jela...ingat la dapat la duit tp dapat lak jam...chantek jam tu,...aku suka...jam dinding je...hahaha....lps tu dapat..malu la nak ckp..baik x yah ckp...hehe...so ada la mkn2 sikit.....td jumpa byk jugakla kwn2 skolah lama....rindu gak zaman tu...tp aku kurang suka la...ada yg baik tapi ada gak buruk.....

nak masuk ctr pasal pakcik la cikit..sbb td dlm dewan dia msj... ape yg dia cuba smpaikan tu....ummmm... aku paham tp ape dia nak dan mahu tu mmg bercanggah..betul lah cakap kimi...jgn percaya... so aku biarkan je...dia je boleh buat ape dia mahu...kimi ckp pun dia x nak dgr..lagikan aku ni...sape la aku ni..hanya tempat bila diperlukan saja... so aku harap sgt..kita sama2 lost contact...aku pun malas dah nak campur hidup dia...dia berhak dpt lebih baik...dan aku rasa aku ni just pengacau dalam hidup dia...lebih baik dia teruskan hidup tanpa kenal aku dulu...its good for u pakcik...

RINDU KAT SESEORANG YANG PANGGIL AKU DENGAN....... *BUAT AKU RASA COMEL* ehh...kbai

No comments: