Followers

Monday, February 4, 2013

Dah 24?

kejap je masa berlalu...tup tup aku dah habis diploma...rasa je baru masuk poli haritu....tp semaunya sudah selesai... walaupun tak puas hati tapi...

mungkin pengakhiran diploma dengan tidak baik tapi aku dah buat yang terbaik untuk diri aku keuarga dan orang sekeliling aku.... banyak sangat pahit dan manis aku kat poli...rasanya byk yg pahit tp bila kena yg manis tu pastinya hilang yg pahit...

alhamdulillah aku dah dapat sambung sarjana muda dalam perakaunan....perkara yg aku tak dapat byangkan ...mcm tak percaya aku dpt semua ni...walaupun aku lmbt smbg dgree tapi rasa oke la....kwn2 aku semua dah keja2...best tgk diorg....dan aku masih lagi dgn dunia kolej.... aku akan blaja elok2 untuk senang nak dpt keja nnti..

Ya Allah permudahkanlah hambaMu ini...amin.

No comments: