Followers

Thursday, February 7, 2013

senyum?

kenapa aku senyum dan rasa nak tergelak skali.... gila mmg aku tak percaya rrr.... btl aku mmg tak caya... ape yg aku tak percaya? sbr ya jap agi aku ctr...aku nak ctr benda lain lu....hahaha sbr yaaaaaaa

oke hari ni cuma settlekan hal pendaftaran utk masuk ke uum je..g print dekat cc borang2 yang di perlukan...ada masalah masa nk print tapi malas nak merungut kat sini...sbb....lupakan jelaa.. tapi sebelum tu aku g kecikan seluar...x dpt la pulak sbb cina ni nak beraya...katanya xleh nk ambk sebelum selasa niii...so terpaksa la aku cari tempat lain....geram tul aku...ni la susah jadi orang kecik mcm aku...semua benda aku beli nak kena di kecikan...sobs jelaaaa....baju 50yal 3 helai je...kecikan baju smpai 2 3 puluh...ko ado??? hahahaha

lepas aku print tu g tempat aku praktikal..kat bank rakyat...rindu kut nak jmpe abg azam, abe z, boss aziz, kak na, tokcik, farid, en. adli, en. yon, en firdaus, en. anuar, kak fatin n kak lin tapi ramai dah xde...ramai dah berpindah.... lepak td kejap je kat bank...pergi tnya2 khbar je....so x rugila pergi bank bila en firdaus dan staff baru kat bank tu dari uum...kira ex student uum la...en firdaus dari akaun pure dan sorg lagi finance katanya.... tnya2 diorg pasal uum ni...mcm tu jela...jwb mcm x jwb tapi membantulaa...sbb duk mgediks cakap hal lain....tau2 la laki kan??? sobs jelaa... tadi x jmpe pun farid..kalau jmpe dia lagi la...mgarut ckp benda pelik2...mls aku nak melayan...dgn tokcik td pun dah buat aksi panas...geram tul aku.... 

oke jum ctr pasal aku senyum ni...tau x ada la crush kat fb ni inbox ckp 'miss u syg'...aku ckp la salah msj ke...dia ckp xdela..betul laa....aku ckp knp rindu?..dia bagitahu sbb lama x nmpak kat fb....hehehe... sebenarnya aku suka like n komen status dan juga pic dia kat fb...elok2 semua pic dia...lagipun dia tinggi...mmg taste aku la...tp minat diam2 jela...gurau2 kat status dia...xdela nak inbox dia...tutt tutt dia inbox aku ckp mcm tu..rasa nak pengsan la....yg lagi best bila......yg ni xleh bgthu...biar aku je simpan,...xkan semua nak ctr kan...tu antara aku dan dia jela...hahaha.... kita tgk ape jd lps ni... tak konpiden aku nga dia ni...aku ni sapela...hanya sekeping papan...gituhhhhh...

rasa nak tdow malam ni pun best...boleh mimpi peluk2 dia..eh. kbai..gurau jela....x mungkin la kut...dlm mimpi dpt laa....IRL mmg tak....hehe....

No comments: