Followers

Saturday, March 2, 2013

DUNIA BARU

Rasa nak nanges je skrung... bukan sebab kawan, cinta atau orang lain tapi nak nanges utk diri sendiri..rasa mcm kosong..apa la aku buat kat sini kalau hari hari aku mcm ni... aku dah hampir 3 mggu kat uum ni...tapi apa aku tak ape aku blaja.... kwn tu mmg la oke...tp tujuan utama aku lari dari landasan apa yg aku nak sebenarnya....

aku terpengaruh? itu semua atas diri aku sendiri..x adil nak hukum orang atau salahkan sesiapa apa terjadi 2 3 mggu ni....aku tak ape yg aku nak skrung...dtg uum ni nak enjoy  nak kwn2 ke..nak main2 ke... ata nak blaja... seyes ape yg aku blaja aku x phm ....susah nak terima kut...atau sendiri yg malas?? boleh jadi...soalan senang pun aku x buat...stdy pun mls...asyik fb twitter dan.........uuummmm

memang la best duk sini...semua ada...semua cukup...tapi ada sesuatu yg tertinggal...ape ya?? mcm nak bagi mood stdy baik ni...tlg la....aku penat dah mcm ni...kalu mcm nii...mmg carry tiap2 sem la aku....adoiiiiii... ape patut aku buat ni? ape patut aku pikir?...main2 jgk..tp bila blaja tu  bagi masa....ya hanafi...ishhhhhhhhhhh!!!

harap2 mood aku nak blaja ni cepat la dtg....seyes aku x boleh hidup mcm niii...boleh jd gilerrr tau....tensionnn

seyes aku sedey dengan diri aku.dan jugak kesian....syg!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: