Followers

Tuesday, April 19, 2011

LAGU SELAMAT TINGGAL BY DINA FT ZIZAN

sebenarnya lagu ni takde ape2 bila kali pertama dengar... tapi 2 3 kali dengar dan tengak videonya... baru aku paham ape disebaliknya.... boleh menitiskan air mata bila memahami lirik yang dinyanyikan... semua ni sebab kawan dan juga cinta.... dan itu yang aku alami sekarang...selamat tinggal?? 2 minggu je lagi dia akan tinggalkan kelantan dan tak mingkan datang lagi dan tak la bila dia akan datang lagi sini... aku hanya mampu tersenyum walaupun hati meraung sekuat-kuatnya kerana akan ditinggalkan.... 

teringat lagi sem lepas...
mase tu hari last dia kat kelantan..masu tu jugak la aku last exam... mase kita org tgk duduk berdua.. bincang ape yang akan jd lepas ni... aku tak sangka yg dia boleh nak nanges...aku yg dah nanges terus nanges... 
*airmata itu aku tahu bahawa air mata  SYG kepadaku dan tak sggup nak tgglkan aku... hanya yg tahu je tahu ape yg membuatkan kami menjadi syg dan juga berkasih syg... 
hebatnya sebuah perhubungan itu apabila seseorang yg nampak xde perasaan...bleh menitiskan air mata untuk kita...ini menunjukkan dia benar2 sygkan kita....
hargailah org yg kita syg,.....selagi dia milik kita.... kita cuba jaga perasaan dia, ambil berat, bertolak ansur, sentiasa berkasih syg.... 
BABY LOVE SYG.... selamat tinggal

No comments: