Followers

Monday, April 18, 2011

BISMILAHIRAHMANIRAHIM

salam dan selamat pagi... rindu sangat kat blog ni...selalu je bukak tapi malas nak update...terlalu byk yg nak tulis n sampai tak tertulis... hari ni hari isnin 18.04.2011 pukul 8.35am aku update blog ni... aku update bukan kerana sedey bukan juga kerana happy... 

Jumaat lepas aku telah jumpa my ex (syg aku la tu...hehehe)... dah jadi ex tp masih pggl syg2...kan??? pelik kan...itulah indahnya kasih syg kami.... mgkin hari itu hari hari terakhir aku jmpe dia... aku terakhir aku sentuh dia..tatap muka dia lame2...n terakhir juga...........???hehehe... dlm 2 bulan lepas kut kita org ada janji jumpe n akan bagi satu hadian buat kenangan.... dlm mase 2 mggu ni jela aku dapat jmpe dia...lps ni tak tahu bila... dia dah ckp.. konvo nnti pun xnak dtg... x dpt la nk jmpe... *hadian yg aku bagi ialah wallet.....tp yg mrah2 jela...xdela mahal...sbb aku bukan mampu..tambah2 hujung sem ni kan...sbb ape aku nak bg wallet ni...kalau tgk wallet dia tu...dah mcm budak darjah satu...mugkin tadika lagu dia guam...kesian sgt.... tu yg terferak hati nak bg wallet tu.....dan aku pulat dapat hati special dari dia... aku dapat LOVE..koragng pikir la ape itu LOVE......hehehe....


lepas hal ni... aku rase tenang sangat... tak msj pun xpe dah...sbb aku nk jnji pada diri sendiri yg dia akan msj aku dulu  ....dan bukan aku dulu.... walaupun aku hari2 rindu dia....aku akan sabar dan aaku kan sibukkan diri setiap hari...cuba tak nak ingat tp takkan lupa smpai bila2.... haah??? aku lupa nak citer manusia yg aku jmpe ni...baek tau...baek sgt2.... nama dia IEMA n aku pggl dia MA je... dan aku PA ..jadilah MA n PA... g tu....hahahaha... aku syg dia sbb dia baek...sbb dia phm aku...sporting...baru je kenal tp mcm dah lame kenal... hanye Tuhan je tahu mcm kita org rapat...tp ada batas la sebagai seorang laki n dia seorang perempuan..hari2 kita orh msj n tanye kabar...hari ni dia tak c hat...harap2 dia dah ok...sbb dia keja (praktikal) hari ni....pa takkan lupakan ma sampai bila2...kita akan jd BFF takkan pun mcm adik-beradik... TQ MA...PA syg MA.....muah2....

No comments: