Followers

Monday, April 18, 2011

entah...

tika dan saat menaip blog ni...perasaan aku yg sudah kosong,minda yg entah kemana, jiwa bercelaru....
kepada siapa aku ingin mengadu, kepada siapa aku ingin bercerita...ada yg sggp dgr masalah dan rintihan aku...
kenapalah tika dan saat ni je masalah dtg bertinbun.... kepada perlu ada kwn, sahabat, adik beradik, keluarga, yang tercinta dan tersyg yg perlu aku bahagi....kenapa tidak aku lalui sahaja hidup ni tanpa pkr ape2....
kesulitan membuatkan aku resah, kesah, xleh nk fokus, hilang tumpuan...semua laaaa.... aku dah hbs ikhtiar...hbs cara nk hadapi semua ni.... yg aku peliknya...kenapa aku masih nk mencari masalah sedangkan aku sudah byk masalah....cuba nak selesaikan masalah???masalah siapa??kwn? keluarga? itulah hidup..tak kan kita nk hidup sorang kan...baik tak yah hidup "kata org lain la...."
selagai kita mampu hadapi semua masalh kita atau masalah org lain...itu adalah kita sbb ALLAH tidak akan memberikan seseorg maslalah itu kalau kita tak mampu hadapinya.... sepatutnya kita kita patut bersyukur dgn ape yg diberi oleh ALLah sbb kalau dia bg ujian kat kita tu...maknnya dia syg kita dan dia sedang menguji kesabaran dan keimanan kita terhadapnya....
*teringat kwn aku ckp semlm....if satu masalah buat kita menangis...menangis la sekuat2nya... dan dia akan buat rase lega.... sy percayakan dia...TQ FREN n now kita org dah jd adik beradik....harap dpt jd adik beradik yg lebih baek... INSYA ALLAH....AMIN...

No comments: