Followers

Friday, October 8, 2010

siapakah ini?


letih aku nak pkr psl ni.....aku nk pkr psl sape ek???haahh?/pic diatas itu...siapakah dia.....dia la lover olok2 aku, abg aku, kwn aku, mak aku, ayah aku...dan semua laaa...bdk umo dia 20 kut...lupa lak.....dia muda dari aku...tp dia matang dari aku./...dia baek sgt....terlalu baek...mula aku tgk dia...aku dah jatuh hati...encem kan??hehhehe..dia ni housemate aku...asal perak n stdy kos elektrik...apasal aku kata dia baek?? ape aku nk smuadpt kalu aku suruh dia....ingt dulu mase aku deman tgh mlm...mase tu aku tdow dlm bilik...dia terjaga...dia dtg la bilik aku...raba2 badan aku dgn niat yg baek...badan aku panas sgt...so dia ambk la air utk aku tp tkdeubatutk legakan badan aku yg panas...mase aku mls nk beli mkn...aku suruh dia masak...smua bnda kau mntk tlg dia...tp aku ni jahat kat dia....(ada la jahat sikit2)hehhehehe... kalu korg nak tau...aku rapat sgt nga bdk ni smpai "aku tak boleh tkde dia, n dia tak boleh ada AKU" PHM?...hehhehee...dia rapat nga aku...sbb smua bnda dia ckp kat aku..tp tak smua bnda aku ckp kat dia...hehehheh.......aku tak tau nk ckp ape..tp dia ni baek...aku syg dia...dan akan syg dia smpai bila.......

No comments: