Followers

Thursday, October 14, 2010

dulu, kini dan selamanya

salam semua...aku yg begitu bzy dengan kuiz n test mggu ni smpai tak sempat nak update blog ni...pg2 lg aku dah bgun nak update blog ni....(smbil2 basuh baju> gune mesin basuh je...hahhaha)
sebenarnye aku dah jumpa ketenangan dlm diri aku....takde lg MSK dlm hidup aku...rase bhgia... sedey jgk bila dia tkde tp aku lg bhgia dia takde...kalau ada pun mcm tkde..baek tkde kan???hehhehe...
yang DULU, aku akan lupa kan benda2 yg negatif n bnda yg tak elok...aku nk fkr yg baek2 je.... tak baik mghukum org tanpa mngenalinyeeeeee...
yang, KINI, aku akan hargai ape yg ada...aku takkan sia-siakan...aku tak nk tipu diri aku sendiri... segalanye pasal cinta, kerjaya, keluarga, kwn2....smua penting bg aku...aku hrp smua aku dpt,,.. aku nk sgt hidup dgn mdpt yg aku nak...AMIN...
yang SELAMANYA, aku pasti akan bhgia yg akan ape aku tggu smpai bila2 ni...aku sedar kesilapan aku...melepas yg terbaek dlm hidup aku adalah perkara paling bodoh utk aku...tp aku akan tebus kesilapan aku itu...itu CINta aku..... hidup Hanafi....chayok2....mj

No comments: