Followers

Sunday, December 11, 2011

aku suka dia

pertama aku kenal dia kat twitter... masa ni aku baru berjinak2 nak aktif twitter ni... follow punya follow aku tertarik pada dia ni.. simple je orang tp sweet utk aku... aku pun follow dia... suatu masa aku pun terbalas tweet dia.. x reply pun.. sedey!... so aku buat tak tahu jela... nak kenal x de rezeki kut....
aku pun jalani hidup macam biasa... tweet macam biasa... saat dan tika itu dia balas tweet aku...aku lupa ape yg aku tweet tu tp ok la... ada peningkatan lettew... sukanya dalam hati.... aku mmg x sangka dia orang kelate...perghhhhhh.... tp aku tak percaya sgt org kelate ni.... hehehe... aku bt x tahu jela...
dia pun pakai bb... so add la dia kat bbm... jarang pun bbm tp ada la jgk bbm tu... like2 kata orang...
tiba la masa terdetik di hati aku nak jmpe dia... so plan2 jumpa la....
jumpa kat mn, ape jadi lps tu aku x nak ctr... itu antara aku dgn dia...lalalala...
tapi first aku dengar suara dia masa dia aku masa aku sesat jalan nak cari umah dia tu...aku mmg dah jatuh hati...dan makin takut aku nak jmpe....

aku rasa x nak balik je... x nak lari dari tgk dia..
tapi aku sorg je rasa macam tu...
aku perlu lupa, jgn ingatkan dia, buat tak tahu hal dia, kurang berhubung utk elak dr perkara yg akan lebih lagi...

SAYA SUKA AWK. SEYES!

No comments: