Followers

Saturday, February 5, 2011

kasih, syg & cinta

SLM.... lame btl aku x tulis blog ni.. mula2 aku nak tulis kisah aku nga org aku paling syg iatu ex aku... (smbil dgr lagu DENDAM DLM DIAM by NORA).... Dah semnggu aku x msj n x call ex aku ni.... nak ckp rindu..ada la...tp aku xdelah teringat sgt kat dia....tp aku syg dia lg.... 2 hari lps dia ada wish gudnite kat aku..aku pun bls laaa...so??tu jelaaa.... aku tahu aku salah sbb bt dia syg aku..tp aku xtau lak nak jd mcm ni....tp aku rase dia dah boleh lupakan aku... dan aku akan cuba lupakan dia...tp itu bukan bermakna aku akan lupakan dia... kat mn2 dia akan ada nga aku..sbb salah satunya... dlm dompat aku ada pic dia nga aku n cincin yg aku bt pun ada terukir nama dia...tu yg mnunjukkan aku syg dia...dan aku akan syg dia smpai bila2..... sebenarya aku xnak berpisah dgn dia tp ada sbb tertentu aku terpksa n dia pun dipksa utk lupakan cinta kitaorg....aku pasrah.... aku doakan dia BAHAGIA... BABY TAKKAN LUPAKAN SYG....

habis ctr ttg my ex...timbul lak kisah abg yg akan syg... aku dah lame knl abg ni..tp baru je nak rapat... tp baru je knl mcm2 dah berlaku.....aku pun tak phm.... aku suka abg ni....aku harap abg ni dpt bt aku lupakan my ex aku tp rasanye tidak sbb dia dah ada komitmen yg lebih bsr....mmg aku x caye tp aku kena trima ape yg tertulis....mula2 aku xleh trima tp lame2 aku bt x tau je.... tp aku syg dia lg...sbb kdg2 bila ada dia aku akan lupakan my ex....bkn aku nk lupakan tp aku terpksa lupakan my ex tu dan syg aku kat my ex xkan pudar walaupun aku bersama nga org lain....utk abg yg aku syg...aku pun x tahu la future kita...kejap abg mcm ni kejap mcm tu.... tp abg mmg baek ..adk tahu...adk syg abbg sbgai abg dan itu yg abg nak..tq ab....

timbul ctr my ex yg dah jd abg angkat....tntu pelik kan..tp itu la realitinya...dia baek nga aku...dia syg aku..aku pun syg dia...aku x tahu la nape kita org gaduh.....kdg2 aku pun x phm...dulu2 ok je...bila dah lame2 jd x ook lak...pelik laaaaa...aku pun pening nk pkr...aku x ttau nak ckp...aku harap dia akan maafkan aku....lupakan appe yg berlaku..akau tahu aku ada sakitkan hati dia tp akku xtahu ape yg telah aku sakitkan....adk tggu abg msj k??/adk akan tggu.....adk syg abg....adk nk jmpe abg nnti..hrp kita jmpe..kan kita dah janji nk jmpe nk jln2..t kita enjoy same2 k??/syg abg.....:D

No comments: