Followers

Saturday, February 5, 2011

aku yg baru

hari ni hari terakhir aku gila2....aku mmg pun tak tahu ape aku bt sebelum ni...tambah2 lg dlm smggu ni...teruk btl aku.... dgn gigihnye.......muahahahahaha....dah 2 bulan aku blaja sem ni tapi aku xtahu ape2 pun..teruk betul r...nape ek??ape mslah aku??knp aku bt itu n ini sbgai mslah...pdahal bnda tu bkn mslah ia hnya mainan mata2...bikin aku kacau... masalah??? masalah cinta tu biASE la.... org lain pun bercinta kan??org lain ok je...aku???dah mcm setgh mati..bodoh la aku ni..knp la nk pkr sgt...dia tak pkr pun psl aku..geramnye aku...aku geram kat diri sndiri..(bkn kat org tu..)knp la aku tak pkr sblum bt ni...knp?knp?knP??.... kalau org dah xnak bt pe nk terhengeh2 lg....bt sakit hati je....kan3??
aku haarp sgt lps ni aku tak pkr kat sape2 dah..aku nk fokos stdy...stdy pnting skrunz...aku nk DEKAN lg....plz la....tlg la HANAFI MJ...blaja dulu...baru bercinta...ko boleh bt HANAFI MJ. ko boleh....
CHAYOK2....amin

No comments: