Followers

Thursday, December 2, 2010

sabar

ape yg aku nk sabar sebenarnye???aku bukanlah seorang yg penyabar..... tp aku terpaksa tahan nafsu ni.... tahan hati ini....biarkan ia berlalu tanpa sesiapa rasa sakit walaupun aku terseksa.....
mgkin bg dia mudah je bg ni....tak perlu dibesar2kan....tp aku???aku susah nak hadapi semua ni....
aku cuba lupakan sekejap pun tak boleh walaupun sesaat...ape aku nak buat????lariiiiiii......
aku dah lari...ke mn aku lari???aku lari bercakap dan msj dgn dia...anggp je dia tak wujud....aku akan bg seribu...tp kalau aku tak cukup seribu...aku akan bg sejuta alasan utk mngelak dari dia.....
aku perlu sedar...aku ni bukan sesiapa lg utk dia... aku ni kwn segera utk dia...... bila dia nak..dia akan cari aku....mcm tak la aku...kalau dia tak nak...dia buang jauh2...... dana aku dapat rasai sekarang....dia dah buang aku jauh2.....dan dia akan takkan jmpe aku lagi...sbb dia dah buang aku...dah aku telah dibawa jauh .....
kenangan kita takkan aku lupa smpai bila2...takkan padam smpai mati.... walaupun aku ni hnya kwn buat dia....tp bg aku...dia ada lah racun dan penawarnya...... sesaat kita bersama aku takkan lupa....aku akan ingt walaupun aku tahu dia dah lupa aku dan segala kenangan kita bersama....
aku faham setuasi dia...aku adalah ilusi...sbb dia dah ada dunia hakikinye....
seba=enarnya aku tak sggup hadapi semua ini tp aku terpaksa lakukan ini sbb aku sygkan dia...dan aku tak mahu dia hancur dan sesat kerna cinta aku ......aku nk dia bahagia...dan aku akan sentiasa dia bahagia dgn org dia cintai itu..terima kasih segalanya...... AMIN

No comments: