Followers

Friday, December 3, 2010

menangis lagi...

aku tak tau nape aku asyik nk nangis...aku benci dia....aku syg dia..aku tak tau nk ckp...aku tak tau laaa...itu silap aku atau silap dia....kenapa la aku boleh suka dia, boleh syg dia, boleh jatuh cinta kan dia....padahal aku dah tau dia dah ada org lain......kenapa aku nk terima dia??? bila aku bersama dia aku suka sgt2...tp bila dia takde.....mcm mn aku nk hidup..
skrunz dia tggalkan aku 1 mggu je...tp dah mcm brpuluh2 tahn....baru satu mggu....ape aku nk buat bila dah dia tkde kat c ni...mcm mn aku nk hadapi????
aku tak sggp kehilngan dia..aku syg sgt2 kat dia...tp kenapa dia tak pernah nk phm aku?tak prnah ambk tau ape yg aku rase??/ atau saje dia tak nak ambk tau??aku ni siapa sebenarnye kat hati dia??kwn je kut.... aku mcm dpt rase dia ambk tak kisah je pasal aku.....kata syg...tp tak mcm syg....org lain bila duk jauh2...hari2 msj.....tak msj pun call sekejap pun jd la....
entahlaaah ,...aku pun tak tau nk ckp ape...aku sndiri yg silap...btl kata abg aku.... semuanye mcm tu...same je...dah dpt...tgglakan..bila nak cari balik.......mcm mn la aku nk ubah diri aku supaya tak mudah suka n jatuh cinta kat org ??/aku pun sndiri tak phm dgn diri aku ni.....sekejap je leh suka org2......aku nk sgt org yg aku jmpe leh syg aku sbgai mn aku syg dia.....
aku lemah, aku tak kuat...tp aku akan cuba hadapi smua ini...cuba harungi dgn tabah....aku akan bt ape yg akan aku mmpu bt....AMIN

No comments: