Followers

Thursday, June 5, 2014

Sakit

Aku pernah rasa sebelum ni tapi aku x pernah lali dengan rasa ni. Kno ekk? Sakit ni tak permah buat aku menyesal. Manala silap aku dlm rasa ni. Mana silap aku dlm mengenal aku sendiri. 

Bukanlah selalu diperbodohkan tapi aku ingin mencuba tapi akhirnya kecundang dan kecewa. Rasanya yang pahit., boleh buatkan aku x tahan rasanya. Aku x kuat nak harungi smeua ni tp aku cuba kuat, cuba butakan mata dan juga pekakkan telinga. 

Macam nilah kalau jujur sgt smpai org pijak2 kepala. Macam nilah kalau baik sangat sampai orang ambio kesempatan. Buat jahat orang x suka. Aku pun x paham. Jadi diri nanti lain pulak jadinya. 

Hari2 menanges mcm xde guna. Susah nak move on kalau asyik ingat benda sama. Kecualilah.... 


Doa yg baik2 lps ni. Insya Allah. 

No comments: