Followers

Sunday, June 10, 2012

ini bukan cinta?

Pukul 1.00pm 10.05.2012 satu perkenalan yang tidak disangka. jap jap... sebelum masa ni ada cerita tau.. jeng jeng jeng....

aku ni suka sgt update tweet kat twitter ternampak la manusia yg pelik bagi aku apabila nama dia yg *CAPS LOCK* ... rasa teruja nak kenal... nak kawan... mula mula dia sombong... kekwat la...aku tgk dia tweet aku reply...tp kdg2 dia rply tapi kadg2 tidak pun..kalau rply pun jawab sepatah je..kekwat kang??haha tp tu hak dia aku tak kisah pun...lagi teruk yg x balas kan.... sedey! 2 3 hari jugak la aku balas tweet dia...so dia pun msj la aku bg bbm pin...dengan tak bagi salam...haha..aku dgn rela hati terbuka..add la....kang? huk huk... 

kita orang start la bbm...citer hal msj2.... so tanya la semua dia duk mn, keja mn ....dan soklan yg aku nk tnya sgt dia dah berpunya ke belum... dan terasa sgt kecewa dia dah berpunya tapi..... ummm....
kita orang mmg bbm bila free... mlm tu ternampak status twitter dia yg pelik dan terlihat jgk status twitter my fren yg boleh disngkakan mencurigakan.... aku pun memlukan langkah utk bertanya siapa dia punya lover... mula2 aku teka salah lps tu dia bgthu... *u** !!! aku terkejut gilerrr....sumpah aku tak percaya lgsung.... aku pun aku ada kaitan dgn dia [unya lover tu...bukan kapel nga lover dia la...tp ade la....hahaha....dia pun  ckp nak num hp aku sbb nak call....nak ctr katanya....mula2s nak bg...tp aku nak tahu ctrnya aku bagi la... so dia ctr la mcm mn dia boleh kapel nga lover dia tu....dan aku terasa sgt pelik la...so aku biar jela...tak baik ctr psl org kan.... so aku bg la kata kata smgat supaya dia terus baik nga lover dia tu.... jgn gaduh2 ya... dia ni matang tp... entahlah mgkin sbb syg...dia susah nak lepaskan...lgpun dia xde bukti nak tuduh lover dia buat bnda bukan2 kan....just follow the flow katanya...aku pun ckp ok la... dalam perkenalan aku nga dia, aku just settle masalah dia je...cuba tenangkan dia...tu je...aku rasa ok kut...x salahkan kita nak tgk org lain bhgia... aku cuma doakan dia dpt yg terbaik....aku x nak la ctr masalah ape dia nga lover dia...sbb ini bukan blog dia tp blog aku...so ctr psl aku jela... "jeles sebenarnya"....

bersambung... 

No comments: