Followers

Monday, April 9, 2012

pejam celik pejam celik

huhh... esok lusa dah nak final, sekejap je masa berlalu...aku tak sedar pun aku dah sem 5...kejapnya...aku rasa baru je smlm aku sem 1...budak2 kata org... ya kut aku budak2 lagi...hahaha.... sem ni aku sgt la teruk... semua kuiz n test xde full mark...tension..tak pernah kut jadi mcm sejak 3 sem lepas...semua ok...sem ni entah knp la aku ni teruk.. risau risau tapi aku tak stdy pun..pelik la...mana nak kena baca, mana nak kena hafal formula, mana nak kena buat latihan... adoii

aku harap dalam masa 2 3 mggu ni aku dapat ubah diri aku, buang masalah lain... tolak tepi perasaan yang mengarut ni... fokus pada final exam ni...aku boleh buat insya allah... aku harap sem ni aku tak teruk sgt result...jgn mengalah sblum berperang kata org...hehe...

chayok2 hanafi...

No comments: